senden dinliyoruz “sen olsaydın yapmazdın biliyorum alıntı”

Çok zaman sonra ziller çalıyor, kalbim kanıyor, elimde bir parça pamukla yürüyorum, kalbimde kesik var,bu her yanı kaplayan kırmızı sıvının ardından görüyorum sanki her şeyi, korkmuyorum ama biraz hızlanıyorum, kan akıyor ona gidiyorum,”az sonra” diyorum, “herşey geçecek, yeniden dikecekler kalbimi”, beni görüyor, gülüyorum her zamanki gibi paniğe kapılıyorum elimden tutup sürüklüyor aceleyle, “beni o beyaz koridorlara götürme” diyorum, “beyaz duvarların arasına, ışıkların yanıp söndüğü, rakamların yazdığı,metal dolapların kirli pamukların, ayaklarını sürüyen insanların yanına götürme” ağlayacak gibi yüzüme bakıyor, hiç kimsenin yüzünde böyle büyük bir çaresizlik görmediğimi düşünüyorum “kırmızı bir çaresizlik diyorum, gülüyorum  ona yardım etmeliyim, o bana yardım edemez o daha küçücük bir çocuk, birlikte yere oturuyoruz, yüzünü tutuyorum ellerimle, “korkma” diyorum, “ben korkmuyorum geri dönersem, o beyaz koridorlara, evime o sakin dünyaya da geri dönerim, beni bırakma, ancak senle…”,,,”kalbimden akan bu kanla yaşayabilirim ama bir tek sen olursan” onu böyle delicesine sevmemi sağlayan mırıltıyı çıkarıyor yeniden, göğsüme yaslanmıyor , bu kocaman yatağın içinde uykusunda nereye gitsem gelip beni buluyor, kokumu izliyor…ölmekten değil onu kırmaktan korkuyorum…burada böyle sıcacık saçlarını göğsüme saçmış uyurken tek bir şey düşünüyorum çekip giden gün ışığı gibi bilinmeyen bir yere gideyim,uyandığında bir düş burukluğundan fazlasını yaşamasın…saçlarına ağlıyorum…şimdi beni böyle ağlarken görse uyanıp, paniğe kağılacak, hemen komik birşeyler anlatacak taklitler yapacak, beni okşayacak, hep içinde taşımak ister gibi sımsıkı sarılacak, çılgınca gözlerimi,dudaklarımı öpecek,sonunda beni güldürmeyi, mutlu etmeyi başaracak…

Burada böyle deliler gibi ağlayarak, sevişerek, haykırarak, inleyerek, uyuyarak,düşlerden kırmızı karabasanlara geçerek bütün mutlulukların,kederlerin ötesindeyim çünkü, ağlamanın ve gülmenin bilindik anlamlarının olmadığı yerdeyim…

Bir Cevap Yazın

