Platonik piyango


Birbirimizi görünce yavaşladı her şey,

Göz açıp kapama bile hamakta uykudan uyanmak kadar ağır.

Kalp atışlarımız, boşlukta sallanan biz hariç her şeyle ritim tutuyor…

Gözlerinin en derinine daldım.

O kadar indim ki

Yalnız karanlık vardı.

Yıldızlarında ötesi siyahtır

Ama bu karanlık, şekerin yanında tuz gibi kalır.

Yanan bir ormanın isine gömülmüştü ruhu.

Canına dolandım,

Gökten düşen bir damla olduk.

İndiğimiz birikintinin, kendisiyle olan savaşını kazanmasını Sağlayan son damlaydık.

Dokundum ona.

Katıldım ona.

Şemsiyeden süzülen sular kadar hızlı soyunduk.

Beyaza boyanmış, güneş görmeyen evde,

Soluklarımızın mızıkçı yankıları,

Cepten yeni saçılmış

Yokuş aşağı koşan bozuk paralar gibi.

Siyah beyaz ve sessiz bir romantizm yaşanıyordu aramızda.

Asla başkalarına açılmayan

Sadece bize özel bir yerdeydik.

Tüm ihtiyaçları,

Şehrin kumbarası mazgallarda mahpus bıraktık.

Çikolata yedik sadece.

Uyuyordum, gözkapaklandım kendine gelişlere.

Eski bir televizyon vardı yerde duran,

Çocukken kumandası bendim.

Yatağın ucunda,

Özgürlüğünü arayan omurların üstünden

Rakamlar gördüm gördüm.

Piyango çekilişi izliyordu.

Bende ona bakıyordum.

Piyango ilk görüşte aşık olduğum

Kıza çıkmıştı.

Çırılçıplak zıpladı yataktan,

Yanıma saldı kendini.

Param var artık derken

Biletini çikolata jelatinine sardı.

Küller ayaklandı, her şey hızlandı.

Donup kalmasını istediğim,

Platonik bir aşk fragmanıydı

Hayatımın 3 dakikası.

Gerçekten de para, her kapıyı açıyordu.

Ve çıkarken çok sert kapıyordu.

Her zaman gözünün önünde oturan kalem ve kağıt

Bir telefon numarası yazmak gerektiğinde

Nasılda saklambaç oynar seninle.

Ve sen nasılda sobelenirsin her seferinde.

Benim elimde kalan

Islak Çarşamba gecesinde

Çikolata reklamları arasında kıyafetler

Kapanmak üzere beni bekleyen bir televizyon.

Bir Cevap Yazın

