rüya

Annemin beni yıkamayı, yeni bıraktığı zamanlardı.

Baban izin verince

Boya almaya koşa koşa gittik heyecandan bisikletleri unutup.

Adını rüya koymuştuk, birlikte yazmıştık kırmızıyla.

Bugün “YA” kalmış sadece,

Dökülmüş harfler gecelere

Sitem edercesine.

Kolay değil 7 kış geçti üzerinden, altında binlerce kum tanesi

Ama içinde yaşananlar hep bahar, yaz ve altından değerli.

Sabah 9, açılıyorduk.

Nasıl döneceğimizi düşünmeden.

Deniz altından.

Akşam 7.

Yol alırken beyaz köpüklerde,

Denizden sıçrayan damlalar olurdu rüyaya asılı kalan.

O inatçı damlalar bana,

Gözlerinin maviliğinden, yüzüne serpilen çilleri hatırlatır,

Sana bakmaya doyamazdım.

Çillerin altından.

Gece 12, dönüyorduk.

Karaya boyanır gece,

Gözüne beyaz bir sürme çekip, damlardı kadehlere.

Yakamozlar altından.

Güzeldi…

Bir gün

Yollar kavuştu ayrılmaya,

Seçme hakkı çengelini taktı boynuna özgür iradenin

Aynı rüyayı paylaştık seninle,

O gün,

Hakkını ayırdım merak etme.

Benle deniz arasında bir rüya, deniz altından.

Senle toprak arasında bir rüya, toprak altından.

Tabutunu ben yaptım gördüğümüz rüyanın yarısından.

Bir Cevap Yazın

