öldüm ben

sıfırlArı atılmış banknotlar gibi
aynı değerde fakat nicel değİşme süsü verilmiş hissedince kendini
görebilmek gerek, gerekliyi
yoksa seni ne ayırır bu çöplükte Diğer horozlardan
dostluklArım onu oluşturan bireylerde daha kararlıymış meğer
uzak kalmalı biRaz diğerlerinden
tekleşmeli, çiftleşenlere inat
fırlatılayım diye üzerimde eylem olmasını bekleyen
anarşist bir kaldırım taşıydım
yemin içtim yerimden çıkarsın bir el beni
önce öper sonra fırlar giderim hedefime
belki diyarbakırda bir çocUktan polise
belki mancHesterda bir holigandan diğerine
yAnlış ellerde
beNim en büyük mitingim eylemsizlik prensibim
rüzgar geçİyor mühürlediğin dudaklarımdan
bir ıslık oluyor o rüzgar, hayalinin şarkısını söylüyor
akıyor oturduğum banktan taşların arasına
özledim seni
tutabilseydim keşke verdiğin son nefesini

Bir Cevap Yazın

